MARKEŤAČKA

Marketing pro mě znamená porozumění, zábavu a pomoc. Abyste mohli produkt představit veřejnosti, musíte mu nejdřív sami rozumět – jen tak pomůžete nejen svému klientovi, ale i jeho zákazníkům – a o to jde přeci především. Nic z toho však nepůjde bez Vaší vlastní zainteresovanosti. Základní pravidlo proto zní: „Když tě to nebaví, tak to nedělej!“ A toho se držím zuby nehty:-)

Jak s e-shopy uspět v zahraničí

Nepřehlédněte 5 tipů pro vaše zahraniční online marketingové kampaně. Přečtěte si článek, který mi nedávno vyšel v časopise MarketingSalesMedia.

Rozehrajte tu správnou hru s klíčovými slovy

Klíčová slova jsou základem snad každé PPC kampaně. Odkud je ale brát, jak rozhodnout o jejich relevanci a jak je uspořádat do různých typů kampaní? Snad vám napoví následující článek.

PPC reklama pro weby „bez košíku“

Chcete se dozvědět víc o PPC reklamě, ale odrazuje vás, že nemáte e-shop? Nezoufejte! Přihlaste se na školení, kde o „košíku“ neuslyšíte ani z dálky a přesvědčte se o tom, že i bez něj může PPC fungovat. :)

Popusťte uzdu fantazii s mikrokonverzemi

Kolik procent návštěvnosti zhlédne prezentační video na vašem webu až do samého konce? Kolik uživatelů si měsíčně stáhne nabídku vašich služeb v PDF? A jak se vůbec dají tato data využít? Naučte se efektivně pracovat s mikrokonverzemi!

Inspirace z CopyCampu nejen pro „copíky“

Jakožto nadšenec do psaní jsem si nemohla nechat ujít letošní CopyCamp. A protože si nerada nechávám nově nabyté vědomosti pro sebe, mám pro vás v dnešním článku pár inspirativních poznámek – věřím, že potěší nejen všechny copywritery, ale taky PPCčkaře, SEO konzultanty nebo třeba spisovatele. :)

Co jsem si odnesla z NEkonference 2016

19. května jsem se zúčastnila již 5. ročníku Nekonference 2016 o vyhledávačích zboží. Přichystala jsem pro vás do dnešního článku to nezajímavější z přednášek jednotlivých speakerů.

PPC v B2B? Klíčový hráč obchodního týmu!

12. května 2016 proběhl v brněnském Impact HUBu SOVA B2B Day. V rámci čtyřicetiminutového workshopu jsme si na praktických příkladech ukázali, jak převést tradiční komunikační prostředky B2B firem do světa online reklamy.

Grafičtí online pomocníci, co šetří  čas i vaše nervy

Určitě to znáte – potřebujete upravit rozměry fotky, odstranit prvek z banneru nebo prostě jen rychle vytvořit jednoduchou grafickou reklamu. Přečtěte si o nástrojích, co vám aspoň ušetří čas a spoustu nervů – ať už s grafikem, nebo klientem.

PPC reklama krok za krokem

Jaké máme možnosti, jak správně nastavit strategii, založit účty a přemýšlet nad výkonem kampaní? Nechte se uvést do světa online reklamy praktickým způsobem a zažijte školení, co Vás bude bavit!