Co na se školení dozvíte?

  • Základy PPC reklamy na Google a na Seznamu (základní pojmy, 3 pilíře vysokého QS, úvod do zobrazování reklam ve vyhledávací i obsahové síti)
  • Specifika reklamy pro obsahové weby (co je lepší/horší, role reklamy, propojení marketingu a obchodu)
  • Orientace a základní nastavení v účtech Google AdWords a Seznam Sklik (založení účtu, základní nastavení, propojení s ostatními nástroji – na co si dát pozor/co se hodí předem rozmyslet, orientace v účtech)
  • Typy reklam a způsoby cílení na Google a Seznamu pro obsahové weby (z pohledu výkonnosti a brandu)
  • Propojení PPC účtů s pomocnými nástroji, využití interních (plánovače, přehledy, aj.) i externích (úprava velikosti, rozměrů i barvy obrázků/fotek, Google Tag Manager aj.) pomocníků
  • Základy správy a vyhodnocování PPC kampaní (co obnáší správa kampaní, role času a rozpočtu, vyhodnocení z pohledu PPC účtů x vyhodnocení z pohledu Google Analytics)

S sebou: dobrou náladu a dotazy :-) (vlastní počítač není nutný, studijní materiály dostanete)

Přejete si raději individuální školení? Napište mi svou představu prostřednictvím kontaktního formuláře.