Markeťačka

PPC

Rozehrajte tu správnou hru s klíčovými slovy

Klíčová slova jsou základem snad každé PPC kampaně. Odkud je ale brát, jak rozhodnout o jejich relevanci a jak je uspořádat do různých typů kampaní? Snad vám napoví následující článek.

Popusťte uzdu fantazii s mikrokonverzemi

Kolik procent návštěvnosti zhlédne prezentační video na vašem webu až do samého konce? Kolik uživatelů si měsíčně stáhne nabídku vašich služeb v PDF? A jak se vůbec dají tato data využít? Naučte se efektivně pracovat s mikrokonverzemi!

Co jsem si odnesla z NEkonference 2016

19. května jsem se zúčastnila již 5. ročníku Nekonference 2016 o vyhledávačích zboží. Přichystala jsem pro vás do dnešního článku to nezajímavější z přednášek jednotlivých speakerů.

PPC v B2B? Klíčový hráč obchodního týmu!

12. května 2016 proběhl v brněnském Impact HUBu SOVA B2B Day. V rámci čtyřicetiminutového workshopu jsme si na praktických příkladech ukázali, jak převést tradiční komunikační prostředky B2B firem do světa online reklamy.

Grafičtí online pomocníci, co šetří  čas i vaše nervy

Určitě to znáte – potřebujete upravit rozměry fotky, odstranit prvek z banneru nebo prostě jen rychle vytvořit jednoduchou grafickou reklamu. Přečtěte si o nástrojích, co vám aspoň ušetří čas a spoustu nervů – ať už s grafikem, nebo klientem.

Nepodceňujte landing page svých kampaní!

Landing page, cílová či vstupní stránka. Je jedno, jak si ji pojmenujete – její role zůstává vždy stejná. Po prokliku z reklamy je často tím nejdůležitějším faktorem pro splnění konverzí. Tak zjistěte, jak na ni!

Rozhovor pro slovenský časopis ZISK MANAŽMENT

Na SOVA B2B konferenci mě oslovil šéfredaktor časopisu Zisk Manažment, pan Václav Bobáň, s prosbou o rozhovor na téma PPC kampaní. Jakých chyb se firmy nejčastěji dopouštějí, jaký prospěch mohou mít  z placené reklamy podnikatelé v B2B sféře a kam směřuje budoucnost online reklamního světa? Přečtěte si odpovědi nejen na tyto otázky v originálním znění článku!

PPC reklama má své místo i ve světě B2B firem

Pohybujete se v B2B sektoru a nemáte PPC reklamu ve svém marketingovém portfoliu? Zdaleka nejste jediní. V mezifiremní komunikaci se od ní totiž často upouští už u tvorby marketingových plánů se slovy „To by stejně nefungovalo…“. Jak to ale můžete vědět, když jste to ještě nezkusili?