MARKEŤAČKA

Marketing pro mě znamená porozumění, zábavu a pomoc. Abyste mohli produkt představit veřejnosti, musíte mu nejdřív sami rozumět – jen tak pomůžete nejen svému klientovi, ale i jeho zákazníkům – a o to jde přeci především. Nic z toho však nepůjde bez Vaší vlastní zainteresovanosti. Základní pravidlo proto zní: „Když tě to nebaví, tak to nedělej!“ A toho se držím zuby nehty:-)

Nepodceňujte landing page svých kampaní!

Landing page, cílová či vstupní stránka. Je jedno, jak si ji pojmenujete – její role zůstává vždy stejná. Po prokliku z reklamy je často tím nejdůležitějším faktorem pro splnění konverzí. Tak zjistěte, jak na ni!

Rozhovor pro slovenský časopis ZISK MANAŽMENT

Na SOVA B2B konferenci mě oslovil šéfredaktor časopisu Zisk Manažment, pan Václav Bobáň, s prosbou o rozhovor na téma PPC kampaní. Jakých chyb se firmy nejčastěji dopouštějí, jaký prospěch mohou mít  z placené reklamy podnikatelé v B2B sféře a kam směřuje budoucnost online reklamního světa? Přečtěte si odpovědi nejen na tyto otázky v originálním znění článku!

PPC reklama má své místo i ve světě B2B firem

Pohybujete se v B2B sektoru a nemáte PPC reklamu ve svém marketingovém portfoliu? Zdaleka nejste jediní. V mezifiremní komunikaci se od ní totiž často upouští už u tvorby marketingových plánů se slovy „To by stejně nefungovalo…“. Jak to ale můžete vědět, když jste to ještě nezkusili?